zaterdag 6 oktober 2012

Dag 5: New York - Las Vegas

Na een geweldige avond bij Corton en helaas een gesloten Empire State Building zijn we vanmorgen niet al te vroeg opgestaan. Helaas moesten we om de borg terug te krijgen de sleutel van het B&B al voor 9:00 inleveren. Hierdoor hadden we deze ochtend geen tijd meer om op pad te gaan.
Dit was in de eerste plaats wel het plan, maar na een late avond en al een voldaan gevoel over New York vonden we het niet zo erg om maar eens rustig wakker te worden en de spullen in te pakken.
We zouden om 12:00 naar de metro lopen om met metro en trein terug naar het vliegveld te gaan. Het is uiteindelijk 12:30 geworden. We stonden om 12:50 op het trein station om na even zoeken om 13:05 de trein te pakken naar het vliegveld. Al met al waren we mooi op tijd.
Vliegtuig vertrok iets later, maar aankomst zou zelfs iets vroeger zijn. Helaas hadden we deze keer geen stroom voor de iPad in het vliegtuig, dus hopen dat we met een half volle iPad accu toch de hele vlucht tv zouden kunnen kijken. Gelukt!
In Las Vegas kwamen we in het begin van de avond aan. Taxi naar hotel, inchecken, koffers naar de kamer en op pad.
Even ons hotel bekeken, en alvast een beetje gokken. Na wat gespeeld te hebben en een break-even resultaat te hebben behaald zijn we mooi op tijd naar bed gegaan.