donderdag 23 augustus 2018

Wollerich

Donderdag 23 augustus wilden we naar Wollerich. Het Zomermenu had onze interesse gewekt. Dus dat gaan we proberen.

We kunnen nog buiten het aperitief nuttigen en ook een paar amuses en kleine voorgerechtjes. Dit doen we met een champagne.

Helaas schrijf ik de blog een paar weken later en weet ik niet meer precies wat we gegeten hebben. Ook hebben we nog geen mail ontvangen met het menu.

Samengevat hebben we wederom lekker gegeten. De kleine gerechtjes voorafgaand aan het hoofdgerecht waren weer heerlijk.

De eerste salade was lekker frisse met mooie smaken.

De tweede visgang was ook erg lekker.

De derde gang was ganzenlever en dit was door de mix met ..... toch wel lekker.

De vierde gang was  helaas deze keer geen kreeft salade, maar de ervoor in de plaats gekomen langoustine was ook erg lekker.

De vijfde gang, het hoofdgerecht was een perfect malse en goed smakende parelhoen (volgens mij).

De zesde gang was een vreemde combinatie als pre-dessert. Dit was wat mij betreft niet echt een success. Het waren vreemde keuzes voor een dessert, zoals bleekselderij. Niet mijn ding.

De zevende gang het dessert was aardig.

Kortom, de eerste 5 gangen waren weer erg lekker, helaas de afsluiting wat minder.

Na het dessert wel nog heerlijk friandises gehad bij de thee.

De fles wijn die we erbij kregen was voortreffelijk. Helaas wegtik niet meer welke het was, anders zou ik 'm gaan opzoeken om te bestellen.

De bediening was weer vriendelijk en attent. Verder niet bijzonder, maar ze deden het werk goed en netjes.

Over de inrichting ga ik in herhaling vallen, dus daarvoor verwijs ik naar de vorige bezoeken...

Eten: 8
Wijn: 8
Inrichting: 8
Bediening: 8











Geen opmerkingen:

Een reactie posten