donderdag 2 juni 2011

Dag 1: Aankomst Las Vegas

Dit jaar hebben we op de dag van vertrek gelukkig kunnen uitslapen, dus om 8:30 zaten we in de auto onderweg naar Schiphol. Om 13:15 zou de vlucht vertrekken, en we waren ruim op tijd. Zonder problemen wederom door alle controles heen gekomen. En in New York hadden we zelfs een vriendelijke douane-beambte.

Tweede vlucht van New York naar Las Vegas verliep rustig. We hadden wel wat vertraging, maar dat bleef beperkt tot een half uur. Bij het ophalen van de koffers, bleken die van ons niet mee te zijn gekomen. We hebben navraag gedaan en ze zouden na ongeveer 20 minuten met een ander vliegtuig meekomen. We kregen een bon om een drankje te halen, en hebben gewacht op de koffers. Dat duurde voor ons gevoel een eeuwigheid, maar uiteindelijk kwamen ze toch op de lopende band te liggen en konden we richting het autoverhuurbedrijf. We hadden geluk, want er stond al een shuttle bus klaar. Nadat ze bij de balie hadden geprobeerd om ons nog van alles extra aan te smeren, maar wat deze keer niet lukte, gingen we naar de parkeerplaats om een auto uit te zoeken. We hadden keuze uit 3 auto's, we hebben voor een Nissan gekozen (foto volgt nog wel).

In de auto zijn we, met behulp van de TomTom, naar The Venetian gereden. Het duurde even voor we doorhadden waar we moesten staan om de koffers naar de kamer gebracht te krijgen, maar uiteindelijk hadden we het door. :) We hebben een mooie suite, zie onderstaande foto's. Nu gaan we nog een biertje drinken, het is hier nu 0u00. We hebben weinig geslapen in het vliegtuig, dus denk ik dat we na dat biertje heerlijk zullen slapen!

Hotel lobby.

Location:Las Vegas

1. een goedemorgen samen.
    lekker geslapen? Ondanks het wachten op de koffers een goeie reis gehad lees ik.Dat is mooi.
    Een lekker bed in een mooie kamer, pardon suite , zal dus heel welkom zijn geweest. Vandaag lekker shoppen voor jullie en wij gaan een mooie zonnige hemelsvaartdag tegemoed.
    lieve groeten en tot de volgende keer. Ad en Henny

2. Goed begin is het halve werk! Suite ziet er uit alsof het daar wel vol te houden is. Veel plezier en veel bekijks toegewenst. Liefs Bregje

3. Hoi Lieverds,
    En om half twee bedacht ik me, dat het niet gelukt was, om jullie te bellen vóór jullie de lucht in gingen, en jullie telefoon dus uit de lucht was. Veel plezier in Las Vegas! Maar aan de kamer zal het wel niet liggen, zo te zien.
    Kus van mij en de jongens die ook weer thuis zijn.

4. Dag lieve allemaal.
    Bedankt voor jullie lieve berichten, doet n mens goed om 7u15 in de ochtend. :) We zijn klaar wakker, na een korte nacht. We lagen om 2u30 in bed, aangezien we rond 0u30 nog een burgertje hebben gegeten. (De laatste vlucht hadden we niets meer te eten hebben gekregen.) En na t eten moest er natuurlijk wel nog even gegokt worden. ;) Straks maar eens lekker douchen en gaan shoppen.
    Jaap is bezig geweest om onze blog bovenaan te zetten, zoals jullie onze verhalen makkelijker kunnen vinden. Mocht hij er een dag geen zin in hebben, dit moet die arme jongen namelijk handmatig doen, dan kun je de bloggen altijd rechts onderaan bij "archief" vinden. Fijne avond nog voor jullie en wij gaan langzaamaan aan onze dag beginnen.
    Dikke kus van ons

5. hallo samen
    even iets proberen. Ad heeft al 2 keer een reactie willen plaatsen maar dat is mislukt dus bij deze een test.
    gr. ad en henny

6. Beste Jaap en Monique,
    Blij dat jullie gezond en wel vaste voet hebben gezet op Amerikaanse bodem. Als was het koffer dan even te laat, maar een goedgemutste douane is ook prettig. Jullie nu op dit tijdstip waarschijnljk vol op bezig en hier tijd om bijna de ogen dicht te doen. De actualiteit van de avond is dat een oude tv-goeroe, Willem Duis vandaag is gestorven. Jullie zullen hem niet kennen, maar voor degene van de begin-tv uit de jaren 60 een bekende man. Dat even terzijde. Wij zijn vanmorgen aangenaam verrast door een fanfare met vrolijk trompetgeschal en trommelgeroffel om de communikantjes muzikaal te beleiden naar de kerk. Vervolgens hebben wij onze zondagswandeling gedaan. Plaatselijk onder begeleiding van brullende kikkers en nadien een mooi beeld in een weiland van een jonge drinkende veulen. Dan even pizza en wat wijn. Vervolgens tukken en wat klussen terwijl ondertussen de sproeier het gazon nat maakt en in Venhorst waarschijnlijk het gecomputuriseerde regensysteem zijn werk doet in het groententuintje.
    Dat was het even voor vandaag. Groeten en het allerbeste,